Projekt Szkoła Demokracji
realizowany przez:
2. Komunikacja i media - Prywatne Liceum Ogólnokształcące im. M. Wańkowicza w Katowicach
Przewodniczaca naszego SU założyła spotted na Instagramie, jest to forum i grupa tylko dla uczniów szkoły nie ma tam nauczycieli i rodziców. Ponad to z działem marketingu i ze współpraca z dyrekcją szkoły działamy nad stworzeniem nowej odsłony facebooka naszej szkoły, aby zaczeła ona rzeczywiście istnieć i funkcjonować tak jak powinna. Jest to trudne, bo cały czas mamy problem z komunikacją pomiędzy nauczycielami i dyrekcją. Oczywiście, że rozmawiamy, ale te rozmowy nie są przenoszone na forum całej szkoły. Pozatym czekamy na zawieszenie tablicvy informacyjnej dla samorządu uczniowskiego - mamy ją obiecaną, tylko dlaczego jeszcze nie wisi?
W spoted zaangarzowało się wielu uczniów naszej szkoły, jest to fajny i rzeczywisty sposób szybkiej komunikacji, bardzo dużo osoób jet tam aktywnych. Podadto współpracujemy z działem marketingu naszej szkoły, panią dyrektor i wicedyrektor. Zaangarzowali sie również uczniowie spoza zamorzadu np. Wiktor Malara i Karol Szczerbaniewicz.
Mamy wiele remontów w szkole i cały czas czekamy na tablice dla SU :( Ale ma być! Problem jest z facebookiem, jest on za mało odwiedzany przez uczniów i nawet samych nauczycieli a co dopiero rodziców. Chcemy polepszyc przepływ informacji, bo dużo się u nas dzieje, ale kiepsko o tym się informujemy.
Drodzy i Drogie,
cieszę się, że udało się Wam zrealizować drugie wyzwanie w ramach kursu. Gratulacje! Pomysł na stworzeniem Instagrama i Spotted jest bardzo interesujący. Przejrzałem zamieszczone tam wpisy i zachęcam Was do moderowania dyskusji, aby uniknąć obraźliwego języka. Polecam artykuł dotyczący netykiety - https://fundacja.orange.pl/blog/wpis/netykieta Z niecierpliwością czekam na zdjęcie Waszej tablicy informacyjnej oraz relację z tego, jak na tę formę komunikacji reaguje szkolna społeczność. Będę wdzięczny za podesłanie linku do Waszej samorządowej strony na facebooku. Z pozdrowieniami!
- Zaloguj się aby dodać komentarz.