Obrazek użytkownika Publiczna Szkoła Podstawowa nr2 im. Jana Pawła II w Szydłowcu
Które wyzwanie z obszaru "Działania uczniów" wybraliście do realizacji?: 
3.Organizujemy dzień/noc integracyjną dla uczniów szkoły, podczas której każda klasa jest odpowiedzialna za przygotowanie poszczególnych elementów wydarzenia
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania : 

28 listopada 2019 zorganizowaliśmy w szkole charytatywny dzień, podczas którego uczniowie szkoły zintegrowali się, by pomóc chorej dziewczynce z naszego otoczenia. Zbieraliśmy fundusze na jej operację i leczenie w USA. Nasz dzień rozpoczęliśmy od sprzedaży przygotowanych przez poszczególne klasy ciast, deserów i napojów. Wspólnymi siłami przygotowaliśmy również dekorację na zaplanowaną na popołudnie dyskotekę andrzejkową. Podczas dyskoteki kolejne, wyznaczone klasy kontynuowały sprzedaż ciast i innych słodkości. Uczniowie klas młodszych i starszych integrowali się przy wspólnej zabawie, podczas wróżb andrzejkowych oraz muzyce. Ten dzień był kontynuacją wcześniejszego przedsięwzięcia, podjętego przez nas w pomocy dla naszej koleżanki; mianowicie fitnessu charytatywnego, w którym wzięli udział uczniowie wraz ze swoimi rodzicami.

 

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

Klasy IV - VIII szkoły, nauczyciele, rodzice.

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Zaplanowwanie tego dnia z uwzględnieniem podziału zadań dla wszystkich klas.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 

Zebraliśmy we wspólnych działaniach i zaangażowaniu uczniów kwotę 8781, 53 zł na operację dziewczynki w USA.

Zdjęcia dokumentujące realizację wyzwania: 
Status: 
Zaakceptowane
Komentarze: 

 

Witajcie,

dziękuję za relację. Zgodnie z zapowiedzią sformułowaną w Waszym planie zorganizowaliście w szkole charytatywny dzień, na który składały się różne elementy, w tym dyskoteka andrzejkowa. Połączenie celów rozrywkowych i charytatywnych dało podwójny, oczekiwany efekt. Zebraliście niemałą kwotę na operację i leczenie dziewczynki, zapewne wspaniale się przy tym integrując w gronie klas IV- VIII i opiekunów.

Wasza relacja jest zwięzła. Zawiera jednak większość z wymaganych elementów: powód, dla którego zadecydowaliście o formie integracji i temacie przewodnim (pomoc chorej dziewczynce z Waszego otoczenia) oraz ogólny opis przebiegu wydarzenia.

Żałuję tylko, że nie dołączyliście informacji o tym, jak się podzieliliście zadaniami, czyli kto/która klasa była odpowiedzialna za poszczególne części i atrakcje oraz że tak długo tworzyliście tę krótką relację.

Pozdrawiam

Janusz Żmijski