Obrazek użytkownika Zespół Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu
Które wyzwanie z obszaru "Komunikacja i media" wybraliście do realizacji?: 
2. Wprowadzamy stały sposób komunikacji między uczniami i władzami SU.
Opiszcie jak przebiegła realizacja wyzwania : 

Po naszych wspólnych naradach postanowiliśmy wprowadzic w życie jeden z naszych pomysłów. Naszym zadaniem było wymyślenie nowego sposobu na komunikowanie się uczniów naszej szkoły z władzami SU. Po stworzeniu planu działania (zawieszenie tablicy informacyjnej dla potrzeb SU i skrzynki) przystąpiliśmy do pracy.

Wybraliśmy w naszej szkole miejsce, którą widzi każdy uczeń, gdzie uczniowie często przechodzą i lubią spędzać czas wolny. Małą, drewnianą skrzynkę, którą postanowiliśmy zawiesić na szkolnym korytarzu, wykonał uczeń, który w naszej szkole uczy się w zawodzie stolarz. Wymierzyliśmy miejsce w korytarzu, zaplanowaliśmy rozmiar tablicy i skrzynki, tak aby dobrze wkomponowały się w przestrzeń szkoły. Po zebraniu potrzebnych pomiarów przystąpił on do jej wykonania.

Nad skrzynką zawisła również tablica informacyna, dzięki której bedziemy mogli informować uczniów o różnego rodzaju atrakcjach w naszej szkole bądz odnaleść "anonimowego dawce pomysłu", który to zgłosił się do nas poprzez skrzynkę.  Odpowiednią tablicę odpowiednią do naszych potrzeb znaleźliśmy w internecie. 

Na skrzyncę wisi karteczka informująca o jej zastosowaniu. Niebawem także zostanie wstawiony post na stronie szkoły, na Facebooku zachęcający uczniów do współpracy.

 

Napiszcie kto był zaangażowany w realizację wyzwania (spoza zespołu projektowego)?: 

Spoza zespółu projektowego zaangażowany był nasz zdolny uczeń, który wykonał skrzynkę oraz pan konserwator, który zawiesił skrzynkę i tablicę. 

Co było najtrudniejsze w realizacji wyzwania?: 

Najtrudniejsze chyba było podjęcie samej decyzji o stworzeniu czegoś takiego. Nie byliśmy pewni czy nasze starania nie pójdą na marne. Ale kiedy zobaczyliśmy chęć pomocy ze strony innych uczniów którzy zgłaszali sie do nas z chęcią pomocy przy realizacji następnych zadań, to dało nam to więcej energii do działania.

Co Wam się udało/uważacie za sukces związany z realizacją tego wyzwania?: 
Za sukces związany z realizacją wyzwania uważamy to, że zgraliśmy się jeszcze bardziej jako grupa. Uczniowie naszej szkoły pokazali nam, że nie jesteśmy sami jeżeli chodzi o realizacje czegokolwiek w naszej szkole i jesteśmy dumni z tego, że robimy dla szkoły i uczniów coś więcej niż tylko parę tematycznych imprez.
Zdjęcia dokumentujące realizację wyzwania: 
Status: 
Zaakceptowane
Komentarze: 

Droga Grupo,

Kolejna niezwykle pozytywna dawka energii i optymizmu z Waszej strony. Od tego zacznę:
Niewątpliwie jedną z najmocniejszych stron zrealizowanego przez Was wyzwania są efekty, o których sami piszecie, że są największym sukcesem. Mam na myśli dalszą integrację grupy projektowej, ale przede wszystkim włączenie innych uczniów i pozytywny odzew z ich strony i chęć zaangażowania w kolejne akcje.

Niezwykle cennym elementem wyzwania, było wykorzystanie talentu osoby spoza grupy projektowej, w tym wypadku ucznia stolarza. Bardzo zachęcam, żeby przy różnego rodzaju zadaniach korzystać ze zdolności i pasji innych uczniów.

Dziękuję za zdjęcia dokumentujące realizację wyzwania, skrzynka i tablica prezentują się bardzo okazale. Ważne, że pamiętaliście o istocie tego wyzwania tzn. dwustronności komunikacji ale także o ogłoszeniu nowej formy komunikacji pomiędzy uczniami, a SU. Działania informacyjne są moim zdaniem niezwykle istotne w działalności szkolnego samorządu.

Na koniec nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować i życzyć kolejnych sukcesów w następnych wyzwaniach.

Pozdrawiam,
Tomasz